Wikileaks/Orbán kiszólásai!
Hillary Clinton levele Orbán Viktornak
Wikileaks-Orbán és emberei.
WikiLeaks: Orbán bevallotta, hazudott!
A 2012-es amerikai elnökválsztás
Interjú - Szerzs Szargszján örmény elnökkel
LMP
Bamakó rali 2014
Barroso-levél
Konföderációs kupa 2013
Dakar 2011-2012
Orbán terve!
Magyar vizilabda
Paralimpiai játékok 2012 augusztus 29-szeptember 9
Valuta Kalkulátor
Amit a médiatörvényröl tudni kell!
Meghalt Oszama bin Laden!
A 2014-es Magyar választások
Ki járt jobban?
Orbán megvédi a népét!
Wikileaks az igazi politikai bulvár!
Dakar 2013-2014
írd át
Olimpia 2012
2012-es Foci EB
A 2014-es brazíliai foci VB
Galéria







 
 
 
belépés belépés | segítség segítség | alkalmazások alkalmazások | RSS RSS | előfizetés előfizetés | akciók akciók Nol.hu | NolBlog | NolTV | Hírmátrix | Jobmátrix | NolRandi
 
Népszabadság.hu | NolBlog | NolTV     2011. február
10. csütörtök
 






www.receptek.sokoldal.hu
Tetszett ez az oldal? Mutasd meg az ismerőseidnek is!

Szekeres: Az állami vezetők többet visznek haza az egykulcsos adó miatt

Legfeljebb minden tizedik munkavállaló jár jó az egykulcsos adóval – állítja Szekeres Imre szocialista politikus. Szerinte egyes állami vezetők akár havi 350 ezer forinttal többet visznek majd haza.

MTI| 2011. február 1. |52 komment

Cikk értékelésBe kell jelentkezni az értékeléshez!

KommentekBe kell jelentkezni a hozzászóláshoz!

leszko | 2011. február 2. | 04:21:26

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Alienhunter | 2011. február 1. | 22:52:14

"Alienhunter | 2011. február 1. | 21:30:48
Moderálási alapelvek- komment törölve - "

Pedig csak azt írtam, hogy aki azt hazudta, hogy 14 ezerrel kevesebb a fizetése az adóváltozás miatt, bizonyára a nyelvpótlékát veszítette el, mert talán rájöttek, hogy nem volt rá jogosult...

Így megfelel a moderálási elveknek?

Alienhunter | 2011. február 1. | 22:48:57

Akinek a 17%-ról és 32%-ról egységesen 16%-ra csökkentett adósáv ellenére esetleg kevesebb lesz a nettója ez évben, azt két változás okozhatta.

A korábban csak a minimálbérnél, majd később magasabb jövedelemsávokban is igényelhető adójóváírás összege 15.100-ról, 12.100 forintra csökkent, a másik változó, a 9,5%-ról 10%-ra emelt nyugdíjjárulék...

Ha ezekből valakinek összejött 14 ezer forint mínusz, az zseni...

Alienhunter | 2011. február 1. | 22:10:39

Helyesbítek! lemaradt egy kettes...

170 ezer bruttó bérnek 120 ezer volt a nettója, és idén valóban kevesebb is lehet a nettód, 1691 forinttal és nem 12 ezerrel!

Alienhunter | 2011. február 1. | 22:07:03

"Horica | 2011. február 1. | 14:09:09
Örülök, hogy nekik ennyire bevált az adózásnek ez a formája. Ők legalább örülnek, mert én például nem. Az eddigi fizetésem 120 ezer volt, most 108 ezer, Hát én nem vagyok boldog.
Köszönöm Viktor!"

Kedves Horica, feltételezem, hogy még nem kaptad meg a januári béredet, vagy nem havibéres vagy, hanem teljesítményben számoltak el, mert tavaly 170 ezer bruttó bérnek volt a nettója 10 ezer, és idén valóban kevesebb is lehet a nettód, 1691 forinttal és nem 12 ezerrel!

Tudom, hogy az idei számlákat nem jövőre kell kifizetni, de csak hogy tudd, ugyanezzel a bruttóval jövőre nem kevesebb, hanem 1981 forinttal több, 2013-ban pedig 5653 forinttal lesz több a nettó.

Alienhunter | 2011. február 1. | 21:51:20

"szájkosár.törvény | 2011. február 1. | 15:04:15
Ők is bizonyára kevesebbet visznek haza a fizetésükből, de még mindig védik a fideszt, hiszen az nem lehet, hogy ez az ő hibájuk lenne, mindez nyilvánvalóan a mocskos komcsi banda, az MSZP, a liberálisok, a zsidók, meg a cigányok miatt van, no és persze a Gyurcsány és a Bajnai miatt. De ők vállalják az áldozatokat. Ők nem feketén dolgoznak, minden forintjukból becsületesen adóznak, bizonyára soha hazugság el nem hagyta a szájukat, és a Nemzeti egység szerves részeként, no meg Magyarország mintapolgáraiként tekinthetünk rájuk."


Ez van, ha a tájékozatlanság rosszindulattal találkozik.


A 16%-os adót bevezető módosítás arról is rendelkezik, hogy a Bajnai kormány idején bevezetett szuperbruttó 2 év alatt megszűnik, és aki 2011-ben néhány száz forinttal kevesebbet kap, az 2012-ben és 2013-ban ugyanabból a bruttó bérből is fix bérnövekedéssel számolhat.


Lehet ellenőrizni, hogy hazudott-e, aki 14 ezerrel kevesebb nettó bérről beszélt, mert a bérkalkulátor minden paramétert figyelembe vesz...

Csak tessék, meg lehet győződni, kinek mennyi jár idén, és a következő években!

http://adozona.hu/kalkulator_haviber.aspx

Alienhunter | 2011. február 1. | 21:41:29








http://adozona.hu/kalkulator_haviber.aspx





.

Alienhunter | 2011. február 1. | 21:41:05

Szokak számára nehezen követhető, hogy miért annyi az annyi...

A hatályos adótörvény arról is rendelkezik, hogy a szuperbruttó 2 év alatt kivezetésre kerül, így 2012-ben és 2013-ban is minden bérből élő fix bérnövekedéssel számolhat.

Ha valaki meg akar erről győződni, nyissa meg az alábbi linket és számoljon!

http://adozona.hu/kalkulator_haviber.aspx

Alienhunter | 2011. február 1. | 21:30:48

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Firecrest | 2011. február 1. | 16:56:34

matyas1443 | 2011. február 1. | 16:17:24

Sajnos így van. Roppant dühös vagyok. Gyurcsányék csak befagyasztották ezek meg még ebből a kevésből is elvettek.

Gabesz76 | 2011. február 1. | 16:41:25

Üdvözlet mindenkinek!
Nem vagyok a 2/3 tagja, ezért nem is hatalmaztam fel OV-t semmire. Pláne nem arra, hogy elvegyen a fizetésemből!

matyas1443 | 2011. február 1. | 16:17:24

Firecrest | 2011. február 1. | 15:15:18
14 ezerrel kevesebbet kaptam. Viktor és társai bekaphatj@tok!
/egy volt fidesz szavazó/
*********************************

De nem az egykulcsos (16%-os) adó miatt kaptál 14 ezerrel kevesebbet, kispajtás!

Ne nézz minket hülyének :DDD


matyas1443 | 2011. február 1. | 16:14:35

Szerintem a NOL összes újságírója, és az összes szoclibsi kommentelő "többet visz haza", kivéve persze ha valaki plusz jövedelemmel nem rendelkező nyugdíjas, aki viszont 4% körüli nyugdíjemelést kapott.

Firecrest | 2011. február 1. | 15:55:28

Zeki | 2011. február 1. | 15:34:39

Nem voltam minimálbéres soha de ha így megy tovább a feketegazdaságban is keresek jövedelmet. Köszönjük Fidesz!

szamóca | 2011. február 1. | 15:41:28

@Zeki | 2011. február 1. | 15:29:38
rendben, a Te nézőpontodból tekintve biztosan igazad is van és elfogadom, hogy jogosan rosszul esik. ismerem ezt az érzést, mert tudod én (és a hasonló keresetűek, akiket a végzettségért nem fizetnek, hanem kizárólag a munkáért) már legalább 2003 óta egyfolytában csak rosszabbul járok, tehát most azért egy kicsit elégtételt érzek -én meg erre tatrom fenn a jogot, nem bagatelizálva természetesen Te és családod nehezebb helyzetét.

Zeki | 2011. február 1. | 15:34:39

Firecrest | 2011. február 1. | 15:15:18
Az előző rendszerben a minimálbér adómentes volt,abban a sávban senki nem adózott, ez megszünt. Ezen kívül a 16 százalék csak részben igaz, mivel szuperbruttóból adózunk, ami kb. 19 százalékra jön ki, csak az adó, aztán jön a többi levonás.

Firecrest | 2011. február 1. | 15:34:20

lamucat | 2011. február 1. | 15:21:21

Nyugdíjjárulék emelkedett.
A hereadó növekedett.

KohnWinnetou | 2011. február 1. | 15:32:21

szamóca | 2011. február 1. | 14:04:57

Azért a diplomájára kapja a fizetését, mert a munkaköre diplomához kötött. Ha nem lenne neki, nem dolgozhatna ott. Egyébként gondolkozik rajta, hogy átigazol fesztiválközpont vezetőnek.

Zeki | 2011. február 1. | 15:29:38

szamóca | 2011. február 1. | 15:07:39
Magam is levelezőn végeztem, de most akkor sem könnyű bármilyen munkát találni, ha nem tanul valaki, csak a munkájának szenteli minden energiáját. Biztos szerencsésebb felén élsz az országnak, ott sok munkalehetőség van, itt sajna nincs.
Áldozok pénzt a gyermekem taníttatására, mert fontosnak tartom, ez feltehetőleg jogomban áll. Viszont azt, hogy nem jártam jobban, ezt kénytelen vagyok fenntartani, a sok jótanács ellenére, hogy hogyan oldjam meg utódaim jövőjét.

szamóca | 2011. február 1. | 15:22:10

@szájkosár.törvény | 2011. február 1. | 15:04:15
igen, elégedett vagyok, hiszen haszonálvezője vagyok az új adószabályoknak, ellentétben hosszú évek gyakorlatával, amikor egyre jobban lehúztak (az első pozitív változás már a 2010-es évben (Bajnai kormány intéztkedései nyomán!) megtörtént, ezt azért természetesen nem szabad elfelejteni). todod, kedves barátom én gondolkodó embernek tartom magamat akit nem a politikai szimpátia, hanem belső meggyőződés, értékek iránti tisztelet vezet. nem dőlök be a szélsőségeknek (szélsőjobb, szélsőliberálisok, szélsőbal), próbálom életemet jövőbemutatóan irányítani, megfogni a lehetőségeket, de nem visszaélni azokkal. különbözőek vagyunk, a változatosság gyönyörködtet.

lamucat | 2011. február 1. | 15:21:21

Firecrest | 2011. február 1. | 15:15:18
"14 ezerrel kevesebbet kaptam. Viktor és társai bekaphatj@tok!
/egy volt fidesz szavazó/"

Ne haragudj, hogy ezzel még zaklatlak is, de akkor biztosan meg tudod nekem (most éppen nem adózó, de érdeklődő nyuggernek...) világítani, mi az oka, hogy az alacsonyabb jövedelmi sávokban csökken a nettó a mostani adózással. Tavaly az 5 millió bruttóig 17 százalékos volt a kulcs, most mindenkire 16 százalék, de lehet, hogy az adójóváírás szűnt meg? Ez az ok?

Firecrest | 2011. február 1. | 15:15:18

14 ezerrel kevesebbet kaptam. Viktor és társai bekaphatj@tok!
/egy volt fidesz szavazó/

szamóca | 2011. február 1. | 15:07:39

@eszes66 | 2011. február 1. | 14:24:57
amin egy kicsit felháborodott -szerintem jogosan-, az egy magát liberálisnak tartó kommentelő véleménye volt, jómagam soha nem fogalmaznék így, korántsem értek vele egyet, hiszen szerintem az állam kötelessége a gyermeknevelés (nem csak szülés!!) támogatása, csupán szerettem volna ha látják, hogy a nem konzervatív gondolkodásúak egy részének mi a véleménye. már leírtam imént, de most ismétlem magamat: ha nincs pénz a taníttatásra, akkor meg van a lehetőség szite minden esetben a levelezőre ill. távoktatásra, munka mellett. én is így csináltam, túléltem.

leszko | 2011. február 1. | 15:05:36

Moderálási alapelvek- komment törölve -

szájkosár.törvény | 2011. február 1. | 15:04:15

Nah, hát itt is vannak az elégedettek, Baba_piskota, matyas1443, szamóca, Beela és csoszi12 is nyilván hű fideszes polgárai az országnak és a fülkeforradalom első számú aktivistái közé sorolják magukat. Ők is bizonyára kevesebbet visznek haza a fizetésükből, de még mindig védik a fideszt, hiszen az nem lehet, hogy ez az ő hibájuk lenne, mindez nyilvánvalóan a mocskos komcsi banda, az MSZP, a liberálisok, a zsidók, meg a cigányok miatt van, no és persze a Gyurcsány és a Bajnai miatt. De ők vállalják az áldozatokat. Ők nem feketén dolgoznak, minden forintjukból becsületesen adóznak, bizonyára soha hazugság el nem hagyta a szájukat, és a Nemzeti egység szerves részeként, no meg Magyarország mintapolgáraiként tekinthetünk rájuk.
Jah, mondanom sem kell, mindőjük családjában legalább 4-6 gyermek nő fel, akik mind erős, hazafi polgárai lesznek majd az új és a környező országoktól kulturálisan és gazdaságialg is elszigetelt Magyarországnak, mind a 4-6 gyereket szakmunkásnak fogják taníttatni, mert azzal sok pénzt tudnak keresni már fiatalon és nem szorulnak rá arra, hogy a szüleik segítsék őket anyagilag.

Akinek nem lenne világos, ÍGY KELL építeni az ÚJ és SZÉP Magyarországot! Íme pár MINTA család!

Tessék, nyugodtan lehet példát venni!

(ingyen van)

szamóca | 2011. február 1. | 14:59:57

@Zeki | 2011. február 1. | 14:22:34
1. ha nincs rá pénzed, akkor nem azt kell választani
2. ok, ez is egy nézőpont, akkor marad a levelező
3. először munkát kell atlálni, aztán lehet beíratkozni (én is és sokan mások is így csinálták)

kiraly70 | 2011. február 1. | 14:47:24

Baloldali emberként mondom, hogy Szekeres Imre lejárt szavatosságú politikus. Át kéne már adni végre a mandátumot és a szereplés lehetőségét a hiteles, tehetséges fiataloknak. Nem pedig azt gondolni magunkról, hogy jók vagyunk, miközben nem jut más róla az ember eszébe, mint a múlt és a tehetségtelenség.

betyar52 | 2011. február 1. | 14:42:02

A fidesz vezerkarban a felesegek eleve narancsboruek a ferjek pedig hivatalbol narancsboruek ezert nem sul le a bor a pofajukrol.

szamóca | 2011. február 1. | 14:30:12

@nol1035 | 2011. február 1. | 14:12:54
"...középréteget(ami a legszélesebb réteg az országokban)..." -???akkor most középréteg, vagy nem középréteg??? most komolyan Te úgy gondolod, hogy minden "gazdag, aki jól jár" párttag és anyagi támogató? mond csak! Te nem érzed úgy, hogy ezt a szegények-gazdagok stigmát egy politikai erő mesterségesen sütötte be az elmédbe, kb. úgy az ingatlanadós örjöngés idején?

eszes66 | 2011. február 1. | 14:24:57

szamóca | 2011. február 1. | 14:01:02
Tisztelt szamóca. Valóban nincs tandíj (na nem az állami képzésben)az államilag finanszírozott képzésben-de van kollégiumi díj (havi 20eFt) ahol csak az kap(na) kedvezményt aki odáig el sem jut. Van 50%-os kedvezményes utazás, ami gyermekem esetében 4eFt/út, s van sajnos helyi közlekedés is (3.200Ft/hó). S valamit ennie is kell. Mondjuk "elvan is kényeztetve" mert heti 2.500Ft költő pénzt kap. Ez "csak" havi 50eFt, az ingyenes képzésben lévőknek. S igaza van: mindenki annyi gyermeket vállaljon amennyit eltud tartani. Mi a feleségemmel (4 diploma)úgy gondoltuk 22 évvel ezelőtt, hogy 2 gyermeket tisztességesen feltudunk nevelni. Sajna nem hallgattunk az akkor is éles látó politikusokra (fityisz). Ők ugyan 4-5-6 gyermeket vállaltak, csak elfelejtették meg mondani, hogy politikusékra mások az irányadó szabályok, gyermek "eltartásilag". gratula. Ha esetleg megsúgná (csak nekem) mi lesz 20 év múlva, megköszönném:)

leszko | 2011. február 1. | 14:22:50

Moderálási alapelvek- komment törölve -

Zeki | 2011. február 1. | 14:22:34

szamóca | 2011. február 1. | 14:04:57
1.Nézz utána, állami képzésben, nappali tagozaton nem egy intézményben van költségtérítéses képzés.
2.Nem tartom okos dolognak hiteltörlesztéssel kezdeni egy életet, amikor nagyon sok friss diplomás munkanélküli, diákhitel kilőve.
A levelező képzés - már ha indít ilyet a főiskola - okos, csak mi a garancia, hogy lesz munkája, ami fedezi a költségeket.
Úgy vélem, annyi gyereket vállaltam, amennyit el tudok tartani, magamon megspórolom.
A kérdés az volt, hogy ki jár jól. Én nem. Nagy Anna szóvivó szerint pedig mindenki. Kivéve engem. Meg sok honfitársamat.

morcos61 | 2011. február 1. | 14:20:39

Sőt!Az átlag pógár,még a számlái után sem kap kőcségtérítést,mint a nagyságos "képviselő urak",számla nélkül!Imre!Kezdjünk el számolni?!!!:-DDD

morcos61 | 2011. február 1. | 14:15:10

Ja!Az egyetemista fiam után is kapunk adókedvezményt,vagy jóváírást,vagy mi a bánatot!

morcos61 | 2011. február 1. | 14:14:01

Csak úgy halkan!2007 óta,az a munkáltató,aki minimálbérre jelenti be a dolgozóját, dupla sztk-t fizet!Ergó ma senki nem dolgozhat minimálbérért,vagy a munkáltatója HÜLYE!!!

Antipasti | 2011. február 1. | 14:13:01

matyas1443 | 2011. február 1. | 14:02:17

A NÜK Hangja Megszólalt!

Végre egy Tiszta Hang!

Azt mondja: a sokat keresők jól jártak, mert Ők a Nemzet Oszlopai.

A többiek magasról le vannak...ejtve.

nol1035 | 2011. február 1. | 14:12:54

Szerintem egy kicsit várni kéne ezzel a kijelentéssel(mondjuk még 1 napot), amikor már számszerű adatokat fognak kapni az emberek a változásról. Amúgy meg minden adóváltoztatás a középréteget(ami a legszélesebb réteg az országokban) érinti a legrosszabbul, mivel a nagy létszámuk miatt, tőlük lehet a legtöbb adót beszedni. A gazdagabb réteget meg általában nem nagyon merik jobban megadóztatni, mivel az ő párttámogatásuk fontos az éppen aktuális kormánypártnak! Én így látom ezt a helyzetet, de nyugodtan lehet cáfolni...

Horica | 2011. február 1. | 14:09:09

Örülök, hogy nekik ennyire bevált az adózásnek ez a formája. Ők legalább örülnek, mert én például nem. Az eddigi fizetésem 120 ezer volt, most 108 ezer, és ebből támogatom még az egyetemet végzett lányomat, aki pillanatnyilag egy üzletben eladó minimálbérért. Ez is 1 év munkanélküliség után sikerült. Hát én nem vagyok boldog.
Köszönöm Viktor!

szamóca | 2011. február 1. | 14:04:57

@KohnWinnetou | 2011. február 1. | 13:34:29
tévedsz, azt nem "a két diplomájára kapja", hanem a munkájáért -nagy különbség! ha kevés a lóvé, akkor nem tilos más munkahelyet keresni.

matyas1443 | 2011. február 1. | 14:02:17

Szekeres: Az állami vezetők többet visznek haza az egykulcsos adó miatt.
***************************

Szekeres is többet visz haza, meg én is többet viszek haza, és a cikk írója is többet visz haza. A koldus nem visz többet haza. Hahahaha.

szamóca | 2011. február 1. | 14:01:02

@Zeki | 2011. február 1. | 13:20:43
minden tiszteletem mellett két észrevétellel élnék:
1. a) állami képzésben nincs tandíj
b) lehet viszont felvenni diákhitelt
c) van lehetőség levelező képzést választani, munka mellett
2. egyik, konzervatív elkötelezettséggel nem éppen meggyanúsítható magát mindenekfelett liberálisnak tekintő kommentelő társunk (nem emlékszem a nevére) kb. ezt írta tegnap az egyik hozzászólásában: "mindenki annyi gyereket csináljon, amennyit tisztességesen fel tud nevelni". -tehát ez természetesen nem az én véleményem.

Antipasti | 2011. február 1. | 13:55:13

KohnWinnetou | 2011. február 1. | 13:34:29

Ez tényleg demagógia, s ezt Beela tudja a legjobban.

Ő ugyanis hiteles.

eszes66 | 2011. február 1. | 13:46:00

Baba_piskota | 2011. február 1. | 13:04:18
Nem az dó csökkentéssel van az alapvető probléma. Az igazságos teherviselés "mellőzése" a gond. Gondolom egyet értünk abban, hogy a 300e Ft bruttónak nem ugyan annyi a 16%-a mint az 1 millió Ft-nak. Másképpen, az utóbbi 160eFt adó könnyítést kapott, az előbbi viszont csak 48 e Ft-ot. Az igazságosságot nem az egyforma adó kulcs fejezni ki, hanem a nagyobb bér utáni nagyobb adóteher. Persze a fekete munkát ez sem oldja meg.

Beela | 2011. február 1. | 13:40:25

Kedves Szekeres elvtárs! Nagyon hiteles elvtárs vagy most a bukás után. Most már egyből tudod, hogy mit akartatok volna csinálni, ha épp nem buktok meg.
"Az MSZP ezen kívül „negatív adóval” támogatta volna a gyermekek után járó adókedvezmény teljes összegét igénybe venni nem tudó családokat, és 5 százalékra mérsékelte volna az alapvető élelmiszerek áfáját "

eszes66 | 2011. február 1. | 13:39:50

Csoszti12!
Igazad van Zeki bírálásában. Hiába okos, szorgalmas az a gyerek, ne tanuljon, legyen olyan bunkó mint egyes beírók. Elvégre ez viszi előre az országot. Csak érdekesség képen jegyzem meg, szükség van a jól képzett szakmunkásokra, de én egy ilyen szakképzőben dolgozom, s tudom mennyien szaporítják (75%)a munkanélküliek táborát a vizsga után. Úgy tűnik a hsz-ból, hogy nincs is munkanélküliség.

KohnWinnetou | 2011. február 1. | 13:34:29

Csak halkan megjegyzem, de a feleségem 145 ezres bruttójára 3 ezerrel kevesebb átutalás jött, mint az előző hónapban. (az meg biztosan demagógia ha azt mondom,hogy ezt a két diplomájára kapja)

csoszi12 | 2011. február 1. | 13:31:33

Zeki | 2011. február 1. | 13:20:43

Olyan törvényt nagyon nehéz alkotni,hogy az mindenkinek jó legyen.
Ha a gyerekeid elmentek volna esztergályosnak,vagy kőművesnek,már rég nem neked kéne eltartani Őket...
Egy"kicsit"túlvállaltad magad.De...Ez legyen a Te gondod.

kitiltott2 | 2011. február 1. | 13:30:28

Imre te mennyit vittél haza "honvédelmi" miniszterként?

1968 | 2011. február 1. | 13:26:27

Na végre felébredt az első Szoci, ha viszafogottan is, az ő klientúrájuk "volna" a szegényebb réteg.

csoszi12 | 2011. február 1. | 13:24:57

"Szerinte egyes állami vezetők akár havi 350 ezer forinttal többet visznek majd haza."

És a szocialista "vezetők"mennyivel visznek többet haza???
Még egyiktől sem hallottam,hogy azért mert ez nem igazságos felajánlják azoknak,akiknek így csökken a jövedelmük.
Ez lenne a hír TÖRÖKZSÓTI!!!
Neked mennyivel lett több???

Zeki | 2011. február 1. | 13:20:43


Baba_piskota
Ha szabad untatnom a saját példámmal. Egész életemben adóztam, jelenleg kétszázkilencven a bruttóm, és háromezerrel kevesebbre jön ki a nettóm az új adórendszer szerint. Három gyermekemből egy felnőtt, "önálló", őt csak kicsit kell támogatni. Másik két gyermekem főiskolás illetve egyetemista, kedvezmény nem jár rájuk,pl. családi pótlék, adókedvezmény. Az egyik tandíja 150 E félévente. Ez is demagógia, vagy én jól jártam? Mit gondolsz a minimálbéres kétegyermekesről, jól járt? Feltéve, hogy a szocialisták sokat ártottak az országnak, következik-e ebből, hogy a fidesznek szabad még többet ártani? Nem szokásos dolog-e, hogy az ellenzék bírálja a kormány rossznak tartott intézkedéseit? Vagy ez attól függ, ki az ellenzék?

Baba_piskota | 2011. február 1. | 13:04:18

Elképesztő ez a demagóg hozzállás. Az adókönnyitéssel azok jártak jól akiknek sok bejelentett adóköteles jövedelme van. De ki a fenének adjanak adócsökkentést ha nem a becsületesen adózóknak ? Mi baj van ezzel ? Még adószakértők is szemforgatva jelentik ki hogy sokan nem tudják igénybevenni a kedvezményeket. Az a megoldás miért nem jut eszébe a nyilatkozóknak, hogy be kellene a jövedelmeket vallani, illetve többet kellene dolgozni. A több másnak hasznos munka biztos többletjövedelmet eredményez. Az ország sehova sem fog jutni ha nem a becsületes adófizetőket "kalapoljuk meg" hanem bedőlünk annak hogy a gazdagok a mi adónkból élnek. A szocialisták úgy látszik nem ártottak eleget az országank.

HIRDETÉS
Semjén Zsolt és Szekeres...
Semjén Zsolt és Szekeres Imre a parlamentben
Népszabadság - Kovács Bence

Az MSZP szerint a munkavállalók alig 10 százalékának kedvez az egykulcsos adó bevezetése, míg a közepesen és az átlag alatt keresők ezekben a napokban tapasztalják, hogy nem emelkedett a jövedelmük, vagy rosszul jártak.

Szekeres Imre, a szocialisták gazdaságpolitikai kabinetjének vezetője kedden sajtótájékoztatón azt mondta: a személyi jövedelemadó mérséklése csak havi bruttó 500 ezer forint fölött okoz érezhető jövedelemnövekedést, a bruttó kétmillió forintot kereső állami vezetők viszont már 350 ezer forinttal többet vihetnek haza havonta, ugyanakkor a dolgozók nagy részének jövedelme néhány százalékkal csökken.

HIRDETÉS

Az ellenzéki képviselő szavai szerint az idei költségvetés felelőtlen és fenntarthatatlan, a tervezett 3 százalékos növekedést szakértői vélemények nem támasztják alá, az infláció biztosan magasabb a kormány által megjelölt 3,5 százaléknál, ezért a jegybank kamatemelésekre kényszerül, ráadásul a büdzsé egyszeri bevételekre támaszkodik és nem segíti a foglalkoztatás bővülését.

Emlékeztetett arra, hogy az MSZP fenntartotta volna a kétkulcsos adórendszert: javaslatuk alapján ötmillió forint feletti jövedelem után 32 százalékos adót kellett volna fizetni, és fennmaradt volna a munka- és a tőkejövedelmek adója közötti különbség is. Hozzátette, a szocialisták a tavalyi 5 százalék után tovább csökkentették volna a társadalombiztosítási járulékot, ami a társasági adó mérséklésével szemben valóban segítette volna a munkahelyteremtést.

Az MSZP ezen kívül „negatív adóval” támogatta volna a gyermekek után járó adókedvezmény teljes összegét igénybe venni nem tudó családokat, és 5 százalékra mérsékelte volna az alapvető élelmiszerek áfáját - tette hozzá. Ezzel szemben - mondta Szekeres Imre - a kormány olyan törvényjavaslatot nyújtott be, amely márciustól nem kötelezné az energiaszolgáltatókat arra, hogy fékezzék meg a különadók árnövelő hatását.

A politikus újólag szólt azokról a tervezett intézkedésekről, amelyekről Orbán Viktor január közepén a Dow Jonesnak és a The Wall Street Journalnak beszélt. Szekeres Imre azt mondta: a kormány elfogadhatatlan eszközökkel, értelmetlen megszorításokkal - a többi között munkanélküli-juttatások és a gyógyszerár-támogatások csökkentésével, a nyugdíjkiadások járulékokhoz kötésével - akar 600 milliárd forintos költségcsökkentést végrehajtani.

 

 











http://www.receptek.sokoldal.hu/news http://www.receptek.sokoldal.hu/amerikai_valasztas